8 Mayıs 2012 Salı

Işıldayan Detaylar


Herkesin, evinde bulunan aksesuarları ile dekore edebileceği sıcak mekanlar yaratmak mümkün. Bu yazımda dekorasyonda önemli yer tutan mobilyaları ve aksesuar seçeneklerini öne çıkartmak için farklı stillere hitap eden düzenlemelerden; dresuarları, büfeleri ve sehpaları düzenlerken dikkat etmeniz gereken detaylardan bahsedeceğim.
Klasik büfe anlayışı yerine, aksesuarlarınızı büfelerinizin üzerinde farklı gruplar halinde sergileyebilirsiniz. Modern çizgilerden ve yalın formlardan vazgeçmeden, kristal objeleri kitaplarla bir araya getirerek çarpıcı bir etki yaratabilirsiniz. Ayrıca aydınlık bir salonunuz varsa, koyu renkli büfeleri tercih edebilirsiniz.



Sıcak bir ortam yaratmak için ahşap mobilyalar idealdir, resimlerinizi duvara asmak yerine dresuarın arkasına dayayarak kullanabilirsiniz. Her biri farklı ama birbiriyle uyumlu parçaları biraraya getirmek, renkli aksesuarları klasik parçalarla birleştirmek ve taze çiçekleri kullanmak, yaşanan bir atmosfer yaratır. Resimleri duvara asmak istediğinizdeyse, onları farklı çerçevelerle kombinleyebilir, aynaları ve resimleri birlikte kullanabilirsiniz.



Son dönemde mermer kullanımını dekorasyonda sıkça görmeye başladık, mermerin sert etkisi ahşapla tamamlandığında daha dengeli bir kontrast ortaya çıkar.

Mermer büfe üzerine yerleştirilen 'Mis en Demeure' abajur güzel bir fon oluşturuyor. Ayrıca özel sipariş ile yapılan aynalı bronz tepside kullanılan aksesuarlar, büfe üzerinde iyi bir örnek teşkil ediyor.



Mekanlarda mermer çoğu insana soğuk gelebilir, ama aslında bu malzemenin nerede ve nasıl kullanıldığı önemlidir. Büyük sehpaların kullanımı, hem fonksiyonelliği hem de yaratıcılığı ortaya çıkarır. Sehpanın üzerinde, büyük tepsiler içinde aksesuarlarınızı sergileyebilir, ayrıca bu büyüklükte bir sehpayı yemekli misafirlerinizi ağırlamak için kullanabilirsiniz. Oturma mekanında kullanılan büyük sehpalar ortama sıcaklık katar.



Mermer sehpalara alternatif olarak bronz ayaklı ve üzeri şeffaf , füme cam veya ayna olan sehpaları da tercih edebilirsiniz. Sade bir sehpa düzenlemesi icin renkli halı veya kilimler uygun olacaktır. Orta sehpanızın üzerinde sergilediğiniz kitaplarınızı dönem dönem ilgi alanlarınıza göre değiştirebilirsiniz.



Renkli objeler ve çiçekler her zaman kurtarıcınız olucaktır. Yan sehpalar İroni'den ve Deniz Tunç'dan, modern görünümlü metal sehpa Decocenter imzalı.

Son olarak rengarenk içki şişelerinizi ve aksesuarlarınızı sergilemek için dolap içi yerine üstlerini kullanmanızı öneririm, bu renklerin içinde ayna kullanmak daha fazla ışık saçacaktır. Aynalı içki dolapları veya tepsiler içinde sergilenen içkilerle de aynı etkiyi yaratabilirsiniz.



1 yorum:

  1. Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli

    hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (

    xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var

    oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

    Ilgilenenformunu doldurmak ve kredi transferi Tamam hemen devam etmek artik bize dönün.

    Tam adi :: ............................
    Mense Ülke'nin :: .......................
    Kosulu :: ................................
    Milliyet : .................................
    Ev / Ofis Adresi :: .................
    Kredi Miktari gerekli :: .......
    Kredinin Süresi :: .................
    Mobil Numara :: ...................
    Faks :: .....................................
    Aylik Gelir :: .........................
    Meslek / meslegi :: .................
    yil :: .......................................
    Cinsiyet : ..................................
    Devlet Maritain : ....................

    Aiicco sigorta plc .

    YanıtlaSil