5 Mayıs 2012 Cumartesi

3. Köprü Talipleri 3'e Düştü


Teknik değerlendirmede, teklif veren 4 firmadan 3'ünün yeterlilik için gereken 70 puanı geçerken, MAPA İnşaat gerekli yeterlilik puanını alamayarak ihale dışı kaldı.

İstanbul Boğazı'na inşa edilecek 3. köprünün yapımını da içeren "Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nin Odayeri-Paşaköy Kesimi" ihalesinde yarışan firma sayısı 3'e düştü. Teknikdeğerlendirmede, teklif veren 4 firmadan 3'ü yeterlilik için gerekli 70puanı geçerken, MAPA İnşaat gerekli yeterlilik puanını alamayarak ihale dışı kaldı.
AA muhabirinin Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ile Karayolları Genel Müdürlüğü yetkilerinden edindiği bilgiye göre, ihale şartnamesi gereği, Karayolları Genel Müdürü Yardımcısı ve İhale Komisyonu Başkanı İhsan Akbıyık ile 3. Köprü ihalesine teklif veren firmaların yetkililerinin katıldığı toplantıda teklif zarfları açılarak firmalarınteknik yeterliliği 100 puan üzerinden değerlendirildi.
Salini-Gülermak Ortak Girişimi, İçtaş İnşaat Sanayi Ticaret AŞ-Astaldi Ortak Girişim Grubu ile Cengiz İnşaat-Kolin İnşaat-Limak İnşaat-Makyol İnşaat-Kalyon İnşaat Ortak Girişim Grubu teknik yeterlilik için gerekli olan 70 puanı geçerken, MAPA İnşaat ve Ticaret AŞ, yeterli puanı alamadı ve ihale dışı kaldı.
Yeterli puanı alan 3 firma önümüzdeki günlerde ihale komisyonunca davet edilerek teklif zarfları açılacak.
İstanbul Boğazı'na inşa edilecek 3. köprünün yapımını da içeren "Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nin Odayeri-Paşaköy (3. Boğaz Köprüsü Dahil) Kesimi"nin ihalesi 20 Nisan'da yapılmış ve ihaleye Salini-Gülermak Ortak Girişimi, İçtaş İnşaat Sanayi Ticaret AŞ-Astaldi Ortak Girişim Grubu, MAPA İnşaat ve Ticaret AŞ ile Cengiz İnşaat-Kolin İnşaat-Limak İnşaat-Makyol İnşaat-Kalyon İnşaat olmak üzere 4 teklif değerlendirmeye alınmıştı.

1 yorum:

  1. Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli

    hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (

    xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var

    oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

    Ilgilenenformunu doldurmak ve kredi transferi Tamam hemen devam etmek artik bize dönün.

    Tam adi :: ............................
    Mense Ülke'nin :: .......................
    Kosulu :: ................................
    Milliyet : .................................
    Ev / Ofis Adresi :: .................
    Kredi Miktari gerekli :: .......
    Kredinin Süresi :: .................
    Mobil Numara :: ...................
    Faks :: .....................................
    Aylik Gelir :: .........................
    Meslek / meslegi :: .................
    yil :: .......................................
    Cinsiyet : ..................................
    Devlet Maritain : ....................

    Aiicco sigorta plc .

    YanıtlaSil