15 Mayıs 2012 Salı

Akhisar'da yeni stat heyecanı yaşanıyor


Rizespor'u deplasmanda mağlup ederek Süper Lig biletini alan Akhisar'da yeni stat heyecanı yaşanıyor.


Akhisar'da yeni stat heyecanı yaşanıyor.
Bank Asya 1. Lig'de Rizespor'u deplasmanda mağlup ederek Süper Lig biletini alan Akhisar'da yeni stat heyecanı yaşanıyor. Akhisar Belediyesi tarafından yaptırılacak olan Yeni Stadyum, UEFA standartlarında olacak.

Bu sezon maçlarını Belediye Stadı'nda oynayan Akhisar Belediyespor için düşünülen yeni stat ve spor salonu projesi onaylanmasının ardından çalışmalar hız kazandı. Kovalık mevkisii diye tabir edilen, Mermerciler Sitesi ile Akhisar Belediyesi'ne ait şantiyenin bulunduğu bölgeye yapılacak stat ve spor salonu için yakın zamanda ihalesine çıkılacak.


Akhisar Arena Spor Kompleksi, Akhisar' ı simgeleyecek çağdaş high-tech bir yapı olarak tasarlandı. Kompleks 12.000 kişilik stadyum, 2.000 kişilik kapalı spor salonu ve 600 araç kapasiteli kapalı otoparktan oluşacak.

1 yorum:

  1. Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli

    hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (

    xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var

    oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

    Ilgilenenformunu doldurmak ve kredi transferi Tamam hemen devam etmek artik bize dönün.

    Tam adi :: ............................
    Mense Ülke'nin :: .......................
    Kosulu :: ................................
    Milliyet : .................................
    Ev / Ofis Adresi :: .................
    Kredi Miktari gerekli :: .......
    Kredinin Süresi :: .................
    Mobil Numara :: ...................
    Faks :: .....................................
    Aylik Gelir :: .........................
    Meslek / meslegi :: .................
    yil :: .......................................
    Cinsiyet : ..................................
    Devlet Maritain : ....................

    Aiicco sigorta plc .

    YanıtlaSil